1. #1

    Registriert seit
    29.03.2003
    Beiträge
    3.724

    Harald Ebert: Donkey Kong Racing in 2005

    Ever since Nintendo got their DK license back, apparently they're going all out.

    Apart from the music title Donkey Konga, and the new Game Boy Advance Mario Vs. Donkey Kong, strong rumors suggest that not only is there a traditional Donkey Kong title being developed in-house at Nintendo, but that Donkey Kong Racing is still alive and well, and being developed by a Nintendo second-party. Whether it will be a racing/adventure hybrid and spiritual successor to Diddy Kong Racing is still unclear, but most likely.

    I do realize that Rare still has the source code and is changing the title to 'Sabreman Stampede', but apparently Nintendo is making their own DK racer.

    "In an interview with Harald Ebert (PR manager of Nintendo Germany) he said that Donkey Kong Racing, an old Rare project, is in development by a 2nd Party. A release is planned for 2005."

    Quelle: http://boards.ign.com/Donkey_Kong/b5645/54247382/?2


    Würde mich ja schon freuen, aber hat Harald Ebert dies wirklich gesagt? Lucifer kann ja mal anrufen

  2. #2

    Registriert seit
    30.08.2003
    Beiträge
    344
    Boh geil
    Das wäre zu schön um war zu sein
    Wieso steht das sonst nirgends?

  3. #3

    Registriert seit
    19.10.2002
    Beiträge
    2.580
    Da werd ich Montag mal nachhaken

  4. #4

    Registriert seit
    29.03.2003
    Beiträge
    3.724
    Was hat das Gespräch ergeben?

  5. #5
    Avatar von Cruz
    Registriert seit
    22.08.2002
    Beiträge
    224
    würde mich auch interessieren ob das wirklich stimmt :-)

  6. #6

    Registriert seit
    19.10.2002
    Beiträge
    2.580
    So, um das Ganze klar zu stellen:

    Harald Ebert hat nie auch nur ein Wort dieses Satzes gesagt, Donkey Kong Racing wurde von ihm weder bestätigt noch überhaupt genannt. Er war selbst sehr überrascht über diesen Post.

  7. #7

    Registriert seit
    29.03.2003
    Beiträge
    3.724
    Eigentlich schade :(
    Frage mich jetzt aber, wie die bei IGN auf HArald Ebert gekommen sind?!

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •  

Anmelden

Anmelden