« 12
  1. #11

    Registriert seit
    01.11.2003
    Beiträge
    3.723
    Original von road.dogg
    *lol* Gab es überhaupt eine spielbare Version davon?! Schön das GamingUniverse da schon einen Kommentar dazu abgeben kann...
    Zu "DK CC" glaub ich nicht, aber Infos - ich kann das selber auch net so recht beschreiben, aber ist so ein Tetris ähnliches Zeugs.

    Jedenfalls fand ich das ganze Konzept einfach net ansprechend und für heutige Verhältnisse lächerlich - Tetris war genial, aber die ganze Klone dazu sind Schrott.

  2. #12

    Registriert seit
    29.03.2003
    Beiträge
    3.724
    Even less It's Mr Pants

    We already informed you about the recent gossip on Rare's It's Mr Pants not hitting the shelves. Today, some words from THQ.

    THQ proudly informed us that they've shipped Rare's Sabre Wulf to North American stores. "Our partnership with Microsoft and Rare has resulted in yet another great addition to THQ's Game Boy Advance lineup," said Peter Dille, senior vice president of THQ's worldwide marketing department. "Both Sabre Wulf and Banjo Pilot, scheduled to release later this year, demonstrate Rare's commitment to developing strong handheld titles."

    Again, no mention of It's Mr Pants.
    "Sabre Wulf is a great example of Rare's proven success in bringing extremely popular, world-class brands to multiple platforms," said Ken Lobb, studio manager, Microsoft Game Studios. "Sabre Wulf is one of the most unique platform games to come to any system in years. The mix of traditional platform gameplay and level design variety really sets this game apart from the crowd."
    Quelle: http://gba.n64europe.com

    ---------------------------------------------

    Scheint wirklich nicht auf dem GBA zu erscheinen, wie ich im ersten Beitrag geschrieben habe. Dennis[Webmaster von GBA.N64Europe.com) scheint auch der Meinung zu sein, nachdem ich die news gepostet habe.

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •  

Anmelden

Anmelden